Polskie Forum Kredytowe

Która chwilówka?
T#479961
Facebook
Reklama

mczay poziom 5
#2589155 27.09.2018 23:24:40
Na rynku jest wiele chwilówek, ale ta mi bardzo się spodobała

TYLKO ZAREJESTROWANI I ZALOGOWANI UŻYTKOWNICY WIDZĄ LINKI. DARMOWA REJESTRACJA

To znana firma, która ma dobre opinie, jest już jakoś czas na rynku i ma bardzo funkcjonalną stronę internetową. Do Tego dogodne ustawianie kwoty i ilości dni, na które chcemy pożyczyć, jest już w ogóle ekstra.
madzialena_s
#2630139 22.01.2019 11:08:16
Nie znam się na chwilówkach bo nigdy ich nie brałam i raczej nie zamierzam. Można się przez nie tylko w kłopoty wplątać.

esentire.pl
jota
#2636231 10.02.2019 19:09:50
Najwięcej i najczęściej negatywnie się wypowiadają Ci co nie brali... też tak miałam, a te chwilówki można brać i się nie cykać, ze znajomym jak gadałam to od 4 lat mniej więcej bierze co jakiś czas i z głową to robiąc - czyli spłacając na czas to zadłużenia nie ma. Kolejna sprawa wybór firmy, ja mam zaufanie i ten kumpel do KredytOK. Mają sporo oddziałów, przez net też dają czy telefon. Czarno na białym oferta podana.
manok
#3874048 06.06.2019 19:35:26
Hej wam, zastanawiam się nad wzięciem chwilówki, nie wiem jednak jaką najlepiej wybrać. Mam za niedługo poważny zabieg tutaj

z zakresu ortodoncji i nietety ale nie starczy mi na niego kasy :/
kosownik poziom 1
#3964180 28.06.2019 18:07:03
Także szukam jakiejś sensownej firmy pożyczkowej. Zamierzam otworzyć własny sklep internetowy. Także trochę kasy na początek się przyda na reklamę w sieci i pozycjonowanie strony. Bo oprogramowanie do sklepu już zakupiłam z tej strony https://sellintegro.pl/15-prestashop Teraz można je za darmo testować przez 30 dni, zobaczymy jak się sprawdzi. Na razie wydaje się być ok, jest bardzo intuicyjne i łatwe w obsłudze dla przeciętnego użytkownika Internetu.
monot
#5382041 20.01.2020 12:59:17